Prekių ir pinigų grąžinimo politika

Mums svarbu, kad liktumėte patenkinti savo pirkiniu. Todėl, jei gavote nekokybišką prekę arba pasikeitė jūsų apsisprendimas, vadovaujamės Lietuvos Respublikos teisės aktais ir pateikiame aiškias grąžinimo sąlygas.

1. Prekių grąžinimas

  • Pagal LR Vyriausybės nutarimą Nr. 697, maisto papildai, arbatos, eteriniai aliejai, kosmetika ir higienos prekės yra negrąžinamos, jei jos buvo išpakuotos, nebent prekė buvo nekokybiška.

  • Jei prekė buvo sugadinta transportavimo metu, brokuota ar neatitiko užsakymo, nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu – per 14 kalendorinių dienų nuo gavimo dienos.

  • Norint grąžinti prekę, būtina pateikti pirkimo įrodymą (sąskaitą faktūrą ar užsakymo numerį) ir originalią pakuotę (jei įmanoma).

2. Pinigų grąžinimas

  • Patvirtinus, kad grąžinama prekė yra brokuota ar netinkama naudoti, pinigai bus grąžinti per 5–10 darbo dienų į tą pačią sąskaitą, iš kurios atliktas mokėjimas.

  • Jei pasirinksite prekę keisti į kitą – pakeisime prekę arba suteiksime nuolaidų kodą būsimam pirkiniui.

3. Siuntimo išlaidos

  • Jei prekė buvo grąžinta dėl mūsų klaidos (pvz., siųsta neteisinga ar brokuota prekė), padengiame visas siuntimo išlaidas.

  • Jei pirkėjas tiesiog persigalvojo (kai tai leidžia teisės aktai) – siuntimo išlaidos negrąžinamos.

4. Kaip grąžinti prekę?

  1. Susisiekite su mumis el. paštu bella.donale15@gmail.com nurodydami užsakymo numerį, problemą ir pridėdami nuotraukas (jei aktualu).

  2. Gavus patvirtinimą, nurodysime adresą ar paštomato kodą, kur siųsti prekę.

  3. Po patikros informuosime apie sprendimą ir grąžinsime lėšas arba pakeisime prekę.

Svarbu žinoti:

  • Naudotos, pažeistos ar be originalios pakuotės (jei pakuotė būtina saugiam grąžinimui) prekės nepriimamos, išskyrus broko atvejus.

  • Visus grąžinimus vertiname individualiai, siekdami sąžiningumo ir skaidrumo tiek jums, tiek mums.